Nathanaël Greveling

Nogmaals hartelijk welkom bij Asento. Mijn naam is Nathanaël Greveling en ik ben de eigenaar van Asento administratiekantoor. Sinds maart 2013 ben ik gestart met mijn bedrijf en ik doe het nog altijd met veel plezier.

Ik ben mijn bedrijf gestart omdat ik vind dat een administratiekantoor niet van 9:00 – 17:00 bereikbaar moet zijn. Ik werk voornamelijk in de avonduren en in het weekend. Dit komt omdat ik naast mijn bedrijf ook nog een functie heb bij een groot software bedrijf dat HRM- en salaris software bouwt.

Ik richt mij op ZZP’ers die hulp nodig hebben bij hun administratie. Dat kan elke maand of 1x per jaar. Je kunt hierbij denken aan het controleren van de administratie of het verwerken van administratie. Nadat alles is vastgelegd en gecontroleerd, help ik met het indienen van de belastingaangifte of het opstellen van de jaarrekening.

Waarom kiezen voor Asento?

Zoals gezegd werk ik met flexibele werktijden. Als jij overdag bezig bent met ondernemen, dan is de administratie niet altijd waar je aan denkt. Daarom kan je mij ná werktijd benaderen op een informele manier.

Op dit moment werk ik met software van Snelstart en MoneyMonk. 2 fijne pakketten waarmee je als gebruiker en boekhouder goed kunt samenwerken in 1 online administratie. Werk jij ook al met een boekhoudpakket en wil je niet overstappen, natuurlijk is dat ook een optie. Maak je nog geen gebruik van een boekhoudpakket, neem dan contact op om er achter te komen welk pakket het beste bij jou(w onderneming) past.